Stránky

streda 7. marca 2012

Od nás....slniečkové

              Určite ste si všimli, že radšej fotím ako píšem....a keďže dnes tak krásne hreje, tak vkladám ešte dve fotočky z našej slnkom zaliatej kuchyne.  Mám teraz doma jedného malého maróda, takže som trochu spomalená,..... ale zajtra vložím jednu novú sliepočku....teda aspoň dúfam.....

3 komentáre:

  1. Teeeeda Zuzi, u Teba to fakt krásne žiari, všade cítiť jar a ja som ešte nevytiahla ani len krabice s výzdobou z pôjda, asi preto, že aj my zasa maródime :o(
    Skoré uzdravenie!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No Zuzi, zdanie klame...nič z toho čo tu vidíš mi totiž nezostalo...musím vytiahnuť starého zajaca a sliepku z minulých rokov........ Uzdravte sa...pá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné jarní fotečky!Michaela

    OdpovedaťOdstrániť