Stránky

streda 4. júla 2012

Kozmetická taška....

         .......podľa Bellet design......
         V pondelok mi prišla krásna knižka od Bellet....Marina Quilt, len škoda, že som ju objavila, až keď prestala vychádzať....čo ma teda najviac prekvapilo bolo, že úžasne zaujala môjho osemročného syna....už párkrát som ho prichytila, ako si z nej číta postupy na ušitie tašiek (dokonca si už vybral, ktorú budeme spolu ďaľšiu šiť).
       
           Ako prvá ma oslovila kabelka Allison - dvojkomorová taška, veď prečo si nevybrať hneď jeden zo zložitejších strihov, no nie? Ale som potom nadávala...... našťasie som vynechala predný vačok na zips, lebo som nechcela strihať z nádherných kvetov na prednej strane tašky.....vačok na zips som dala do vnútra. Trošku som si ju teda pozmenila, pridala som aj na šírke, keďže sa do nej majú vmestiť všetky hygienické potreby pri výlete štvorčlennej rodiny. Nabudúce by som určite dala pevnejšiu výstuhu do dna, len neviem ako to potom prešijem. Veď aj teraz s tým mal môj stroj problém......
       
......no a stroj....dnes stroskotal ďaľší pokus ohľadne nového stroja....mal sa tu zastaviť jeden pán a predviesť  mi dva stroje, ibaže ochorel.....




4 komentáre:

  1. Zuzi, je naaaaaaaaaaaaaadherna!!!! Nadherne latky, vypracovanie, proste parada!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzka, taška je kráááááásna a tá látka je perfektná, pekne skombinovaná!

    OdpovedaťOdstrániť