Stránky

štvrtok 31. mája 2012

Prírodné farby sú moje obľúbené....







4 komentáre:

  1. Zuzanko,
    andělka je překrásná! A koukám, že Tě také očaroval nový potah Norlida. Já když jsem ho prvně viděla, neváhala jsem ani minutu :o)) Je dokonalý, viď :o))
    Papa
    L.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Luci, ďakujem Ti krásne, prekrásne....áno, ten poťah mi tiež učaroval...je nádherný...ja ho mám síce iba na kresle, ale aj tam vynikne krásne...pá Z.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milá Zuzanko...moc moc zdravíííím...andělka je nááádhernááá...co dodat :- ))) Přírodní neutrální tóny jsou vždy krásné a hlavně nezevšední. Já už také tu svoji andělku - princeznu došila. Zatím takový prototyp, ještě projde malými změnami. Ale udělala obr radost mojí dcerce a to je odměna největší.
    Kráááásný zbytek víkendu, Venda.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ďakujem krásne Vendi, a prajem veľa nápadov...ono deti vedia prejaviť tú najväčšiu radosť a najkrajšie na tom je, že je nefalšovaná...pá Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť