Stránky

sobota 28. júla 2012

Pozdrav z našich Tatier

       Už som Vám myslím písala, že nie som veľmi zaťažená na more, ešte sme vlastne ani pri mori neboli...teda, aby som bola presná, ja raz, aj to som dostala alergiu na slnko a po jednom dni v mori, som zvyšok dovolenky presedela pod stromom v tieni...takže pre mňa sú skôr prechádzky po lese, sem tam nejaká menšia túra do kopcov...
       Tento rok sme sa tak nečakane ocitli na pár dní v jednom krásnom hotely v Demänovskej doline ...... s deťmi sme boli zatiaľ iba po chatách, takže toho hotela som sa aj trochu obávala, veď viete ako to s malými deťmi chodí.....všade sa ufúľajú, večne za niečo fňukajú..... No ale, obávala som sa zbytočne, chalani to zvládni super a hlavne to miesto bolo nádhernééééééé, prekrásne prostredie.....krásny hotel zameraný hlavne na rodiny s deťmi....usmievaví personál a čašníci so svätou trpezlivosťou, ktorým sa motali loziace batoľatá pod nohami.....škoda, že som neurobila fotku, ako v bielych rukavičkách roznášali k stolom flaše mlieka s dudlíkom....chvíľami sme mali dojem, že nie sme ani na Slovensku...
    Bol to síce wellnes hotel, ale užili sme si iba bazén, lebo sme chceli toho, čo najviac pochodiť...jaskyne, bobová dráha, Chopok, Malinô Brdo....absolvovali sme iba zlomok možností....bol by treba minimálne aspoň celý týždeň....
....pár momentiek z detského ihriska za hotelom....




  


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára