Stránky

streda 15. augusta 2012

Ty a Ja.....

....momentálne sa mi nedarí tak, akoby som potrebovala....no ale už sa blíži september, tak dúfam všetko doženiem.... ....každých desať minút môj druhorodený niečo potrebuje.... pred hodinkou som ho uložila na odpočinok, že aspoň chvíľu nech si poleží a oddýchne (alebo ja....), lenže v priebehu tej hodinky vyšiel asi 10 krát z izby a pri poslednej otázke, či je už osem hodín (je cca 15,00), že si už oddýchol, som to vzdala a momentálne rozkladá pexeso, že ideme hrať....
....takže dnes vkladám polovicu z partičky Ty a Ja ....a to žirafku z poslednej Tilda knihy ...... a dúfam, že zajtra bude kompletná.....




4 komentáre:

  1. Nadherna zirafka Zuzi, taka jemnucka - cisto tvoj rukopis :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tak to bude asi niečo vo vzduchu :-D... môj malý tiež bojkotuje spanie posledné dni a to je ozajstný spachtoš a cez obed si dokáže pospať aj 3 hodiny!? Neostáva nič, len všetko dať bokom a venovať sa v čase môjho "odpočinku" malému. Ináč krásna žirafka! pekný večer, natália

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádhera, moc se ti povedla Marcela

    OdpovedaťOdstrániť