Stránky

sobota 30. júna 2012

Prvý pokus...

.....už dlhšie som sa chystala na niečo nové....a až keď ma kamarátka nechala nahliadnuť do časopisu Marina, som sa odhodlala...takže tu je môj prvý pokus....VESELÁ LETNÁ TAŠKA....chýba jej síce ešte prešiť horný okraj, ale to už môj staručký stroj nezvládol, zlomila som totiž dve ihly....ale čo nevidieť by som už mala mať doma aj nového "fešáka", teda keď sa už konečne rozhodnem, že ktorého.....

......prajem pekný zvyšok víkendu, i keď u nás je neznesiteľne horúco a zajtra má byť ešte horšie....to zase ani päty nevytiahnem z domu.....



2 komentáre:

  1. Zuzanko, je moc krásná, moc se povedla a ty růže jsou nádherné. Pá Lea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je nádherná,použila jsi krásné látky a moc hezky je zkombinovala!!!Nejsi sama,kdo nevytáhne paty z domu-já mám s tou naší roční kočenkou taky strach,kvůli úpalu...Je to horko až moc horko:-)))Michaela

    OdpovedaťOdstrániť