Stránky

štvrtok 9. mája 2013

Pre malú umeľkyňu

.........HELLO KITTY




5 komentárov:

  1. Zuzuľka, nááááádherný pastelkovník!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mrkla som náhodou k tebe na blog a musím povedať, že krásne tvoríš. Si šikulka. Máš pravdu, že záľuby v tvorení zaberajú veľa času a toho je dosť málo, hlavne keď máš aj zamestnanie. V poslednej dobe nič nestíham, ale som rada, že po roku a pol mám znova prácu a tak na tvorenie nie je čas. Prajem ti veľa tvorivých nápadov:)
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Zuzi, nejakou nahodou som na teba natrafila a som velmi rada, mas tu kopec krasnych veciciek! si sikulka fakt! ja som sice uz "stara koza" ale Hello Kitty milujem :-)
    Pekny den

    Zdenka

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zuzanko,
    pouzdýrko se ti moc povedlo! To kdyby viděla moje Julinka :o)))
    Měj se pěkně
    papa
    L.

    OdpovedaťOdstrániť