Stránky

utorok 9. októbra 2012

Kreslíme....

          Nádhernú inšpiráciu na pastelkovník som videla na blogu u Janky Cingr, http://cingrlata.blogspot.sk/, ktorý som objavila iba tento víkend. No a keďže náš Miško si rád kreslí, strihá a samozrejme aj lepí....tak sme ho museli mať.
         Každý deň mal byť síce inej farby, až sa nakoniec rozhodol pre jarnú kombináciu...žlto-zelenú .... a samozrejme aplikácie si vyberal sám z knižky. Aspoň som konečne mohla otestovať a vyskúšať si kreslenie ihlou na novom stroji.  Dokončila som ho až v podvečer a musela som ho fotiť pri umelom osvetlení, pretože... mami, ráno si ho beriem do škôlky....  Takže náš Pastelkovník.


3 komentáre:

  1. Perfektny pastelkovnik Zuzi, ako dobre, ze mas doma take tvorive dieta, ja nemam komu usit, lebo Viktorko kresli tak raz do mesiaca :o(
    Jeho zaujima v poslednom case iba Lego!
    Len aby nebola v skolke o taky krasny kusok bitka :o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zuzi, je úžasný. A dokonaze vychytaný - moc se mi líbí ten nápad s další kapsou. Nedivím se, že jej malý nechtěl dát z ruky :o)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Janka...tie vaše sú nádherné....tie látky sú dokonalé, teda pre mňa určite...krásne kombinácie, jednoduché a krásne...no musím sa priznať, že také látky som zatiaľ nikde nevidela...čo je veľká, veliká škoda...sú krásne

      Odstrániť