Stránky

štvrtok 4. októbra 2012

Pre malú oslávenkyňu







14 komentárov:

  1. WAU Zuzi, to je naaaaaaaaaadhera!!! Krasne latky, nadherne si ju spravila, ach fakt si mi potesila oci.
    Pekny den moja.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem Zuzi, mala byť taká dievčenská....trošku ma potrápili vlásky, ešte nie sú presne podľa mojich predstáv, chcela som ich také viac uhľadené a trošku neposlúchajú....pá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je nádhera,opravdu je dokonalá!!!Zkoušela jsi to i na jiném počítači než na svém-třeba je chyba v nastavení tvého počítače,ale jinak nejsem odborník,tak nevím...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Miška, ďakujem za chválu...na druhom počítači som to veru neskúšala, lebo máme iba jeden, ale predtým to išlo aj na tomto, tak fakt neviem....pá a ďakujem ešte raz

      Odstrániť
  4. Jaki słodki konik!! Po prostu różowy cukierek :)) Pozdrawiam

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Je,dceruska miluje konicky,to by se ji takovy holcici libil.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Katka, môj malý hodnotiteľ, ktorému dám vždy každú vec ohodnotiť ako prvému, tiež povedal...mami páči sa...

      Odstrániť
  6. je to nádherááááááááááá, supéér farbičkýýýýýýýý

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem Marika za pochvalu, ja mám skôr rada pastelové farbičky...toto bola skôr taká odvážna kombinácia na môj vkus...pá a ďakujem ešte raz

      Odstrániť
  7. ZUZANKA JA SOM VEDELA ZE TU OPAT NAJDEM NIECO NESKUTOCNE A PREKRASNE, PROSIM SI AJ JA PRE MOJU DCERUSKU :) OD JEZISKAAA :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. No páni, to je nádherná kobylka. Toto je vražedná kombinácia, ešteže nevidí moja Lenka, koník a ešte v ružovom, už by mi pílila uši, že aj ona chce :))) Náááádherný. Pá. Renata

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Renatka úprimne ďakujem...nuž vyzerá to tak, že ešte zopár takýchto vo výrazných farbičkách budem robiť...pá možno sa Vám zapáči aj iná. Pekný deň Z.Z.

      Odstrániť